istället för att studera har jag:


Kommentarer
Postat av: madelene

istället för att studera har jag gjort ingenting, dina bilder ser lite mer underhållande ut.

2011-05-12 @ 20:49:29
URL: http://portillon.wordpress.com
Postat av: e.

ingenting kan ibland vara det mest underbara i hela världen. måste säga att din beskrivning av L var fantastisk. jag blev nästan lite kär.

2011-05-13 @ 00:17:30
Postat av: PP

Studera är för obegåvade. Studenter borde bli den nya underklassen som inte ska ha något att säga till om. Obeservera att jag är seriös. Studiemedlet borde halveras. Minst.

2011-05-14 @ 13:56:01
Postat av: e.

studier är den bäst tänkbara täckmanteln någonsin. jag hoppas miljöpartiet får mer att säga till om så att jag aldrig någonsin behöver lämna universitetet. världen utanför skrämmer mig. det vet du.

2011-05-17 @ 01:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0