ett:tvånoll



Jag ville förstöra något vackert.
I morgon gör jag det på allvar och på torsdag försvinner jag härifrån.
Jag vill skriva brev till er alla från okända platser!

Be mig om kärlek. Tårar. Kvidande. Bulimi.
Stoppa min hand innanför era byxor.
Ge mig mjuka händer. Parfym. Skäggiga bröst.
Låt mig lära er allt om vansinne och kyssa era fingrar.
Jag skjutsar er genom blixtrande tunnlar och åsknedslag.
Slukar gröna drycker om ni bjuder.
Drick mig. Dränk mig. Ryck mig loss!
Förför mig. Begrav mig.
Gör vad ni vill så länge jag kan nå er!

Skicka en adress så ger jag så mycket av mig själv som distansen och posten tillåter.
[email protected]

Kommentarer
Postat av: s

oj, vad ska detta betyda, e?



blir det sthlm imorn? har du vågat höra av dig till förläggaren? modigt i så fall! hoppas vi ses!



xoxoxoxoxoxoxo

2011-04-06 @ 11:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0