10kvm minus stor balkong

Det dröjde inte länge innan jag insåg att balkongen räknades till mitt rums area på 10 kvm. Jag har sammanlagt spenderat runt 7 minuter därute. Till att börja med då jag installerade mina frysvaror i en blygsam snösamling under min första tid i bergen och sedan hämtade blockspenat etc efter behag. För det andra de gånger då jag öppnat balkongdörren för att avgöra temperaturen. Men även tidigare idag då jag bestämde mig för att dokumentera vyn (fråga inte om väderstrecken).



ja, det är byggarbetare som skymtas. ja, de gillar att stiga upp tidigt. ja, de har stora grävmaskiner. och JA, jag stör mig!



I Norge är det inte så poppis med gjenvinning, men mitt kollektiv är riktigt duktigt (med norska mått räknat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0