------



jag märker direkt att hon tänker be mig om något, men vill inte ge henne chansen. sättet hon fixerar mig med blicken och tar ansats. jag hann vika undan den här gången. planerar hur jag ska kunna ta mig ut från våningen utan att hon tilltalar mig. ger mig snart av till det enda ställe där jag är säker på att få vara ifred. slängar av eskapism och all förutsägbarhet som tröttar ut mig. ser framför mig hur mitt liv placeras in i den dramaturgiska modellen. hur kurvan pendlar utifrån sinnesstämningar och trissas upp av nya drag, antingen från mig eller övriga karaktärer. beräknar kommande episoder. tar inga risker, snör på mig kängorna snabbt och går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0