hon viskar




hon sa att det inte kommer bli bättre och om det nu skulle bli bättre så skulle det inte dröja länge förrän det blev sämre igen för bra blir det aldrig riktigt bra har det aldrig varit det kan man kanske inte heller kräva egentligen kan man inte kräva någonting varken av sig själv dig mig någon annan eller de andra för vem är man att ställa krav vilka är de att försöka uppfylla alla dessa krav för vad spelar det egentligen för roll hur han mår vad han drömmer om han drömmer i det stora hela vad spelar det för roll jag bara frågar mig hon säger att det inte blir bättre och att det är jag som måste bestämma mig hon säger att jag måste fatta ett beslut hon säger att jag vet vad de sa att jag måste överväga jag säger jag minns vad de sa och du behöver inte påminna mig om det men det törs hon inte heller utan viskar fram ett du vet vad jag menar du var också där och ser främmande ut ja främmande är ordet och hon viskar hon viskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0