Sämst

Under den senaste tiden har jag varit sämst på att uppdatera bloggen.
Så nu ska jag försöka förse er med en rejäl skopa norsk naturkitsch,
mandy och lite europa-triva så ni klarar er ett tag framöver.
Dessutom kan det vara fint att få med sig att det inte alltid regnar i Bergen,
ibland lyser solen om än för korta stunder.



Små fårskallar när de är som sötast.
Jag skulle vilja ta med dem alla hem, men kan inte.



Se det här som en uppföljare till "Bergen, mon amour".
Ytterligare en kärleksförklaring till staden jag aldrig upphör att längta bort ifrån.





Mandy kom för att spana in blåkappor och hälsa på mig.
Vi hängde på min favoritbänk och på konsthallen.





Slutligen postar jag kanske det viktigaste av allt, den utdragna sidan.
En fiffig överblick över avstånd i Europa, förflyttning och timmar.
När jag får tid över ska jag samla samman det viktigaste stoffet.
Jag hoppas ni lyckas se något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0