----




jag vill verkligen läsa franny and zooey igen, men jag törs liksom inte. det värsta jag vet är att bli besviken. vill varken bli besviken på min högstadiepersonlighet eller j.d. salinger. vet inte riktigt vad som vore värst. hela dilemmat gör mig till en ynkrygg och jag hatar ynkryggar! egentligen har jag inte något annat val än att läsa den igen. jag inser det. annars kommer jag nå en punkt då jag inte längre kan leva med mig själv.

det är hög tid att stänga av respiratorn och se om familjen glass överlever.

Kommentarer
Postat av: Blenheim'shots

"Read about Seymour yesterday

In the news that found its way

To where I sleep and seek to be

Where I am, I hear, I see.

Read about Seymour in my mind

Window stacks across the blinds

The lightning tower on Pyre Hill

I wonder where Ill find my field.

Dont look out

Read about Seymour, look my way

Feel him near day after day

All cutlass and alone, alas

The spirit sank like mourning glass.

Read about Seymour yesterday... "



http://www.youtube.com/watch?v=NxDoC_1DPrg

2009-12-29 @ 16:37:18
Postat av: E

<3

2009-12-30 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0