XxxXxxXxxxxXxxxx


om jag ska gå under ska jag göra det i lycka. abdikera och stiga ner med glädje. men inte nu. jag behöver tid. det är så mycket jag vill ha tillbaka. språket. jag förlorade det också. det hände egentligen mycket tidigare. det bleknade i takt med att det enda tog över. när det försvann hade jag ingenting kvar. inga medel. ingen själ. ingen vilja. ingenting. jag lät det ta över. jag skar djupt och förlorade mig själv. alla monotona bysamhällen jag passerade bakom glas. fram och tillbaka genom sverige bara för att *. alla de gånger jag längtade bort. tillstånden jag jagade och idéerna jag försökte förhålla mig till. människorna.

jag knöt mig själv till en enda tanke och kommer kanske aldrig bli fri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0