----------------





-          Minns du i onsdags då jag sa att jag hoppas X dör?

-          Ja ..

-          Du sa att jag inte borde önska sånt för att det är då det verkligen händer, och även om det kanske inte är mitt fel att han dör så skulle det ändå kännas så för resten av mitt liv, precis som den där gången du önskemördade din syslöjdsfröken.

-          Säg inte att han är död!

-          Inte riktigt, en ambulanshelikopter flög honom till Umeå igår, de vet inte riktigt hur han mår, men han lever. Hur som helst tänker jag inte ta på mig ansvaret, det är hans dåliga karmas fel, inte mitt!

-          …

-          Jag kanske är Gud..¨

-          Det är möjligt att du var det i onsdags i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0