Lunatics #2 - Thomas Jerome Newton



Jag skulle egentligen vilja berätta för dig om Thomas Jerome Newton, varför han lämnar sin hemplanet och hur han hamnar i New Mexico med Mary-Lou. Framför allt skulle jag vilja berätta hur mänskligheten bryter ner honom och hur gränslöst vacker han är då han för pistolen till sin mun. Men istället är jag sjuk och låter det svenska språket våldföra sig på mig. Jag kan omöjligen berätta något om vare sig det ena eller det andra. Inget framstår som det är, var eller borde ha varit. Inte heller så som jag eller någon annan upplevde det. Allt tillintetgörs i den påbörjade formuleringen.

http://open.spotify.com/track/3ecpWXQRUu1NzjY8PUv9Z7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0