¡oh nein!




dagen jag fasat för sedan pratet om latinamerika började är här. det vill säga dagen då jag måste börja planera utflyttningen från villan. i skrivande stund ser mitt rum ut som Rob Gordons lägenhet då han bestämt sig för att omorganisera alla sina vinylskivor. det är illa med andra ord. eftersom jag var tvungen att börja någonstans valde jag att gå igenom alla magasin och fanzines (eller fansin om ni vill) och redan under första hyllmetern kom jag till insikt om att 1. jag är störd som har köpt 2. och sparat alla dessa magasin 3. jag borde damma oftare 4. minst hälften måste bort.

det är med anledning av insikt nr. 4 jag skriver. om det är någon som inte har tillräckligt att läsa, har plats över i sina bokhyllor, är en manisk samlare eller helt enkelt inte vill att alla magasin hamnar i pappersåtervinnigen så hör av dig till mig på ett eller annat sätt (t.ex via [email protected] ).



lite av det som ligger i måste-bort-högen:
i love you. hjälp. galago. BON. dazed&confused. ponton. för att inte tala om x nr rebell röd press yadayada. la musik. mojo. sound affects. groove. odd at large. bang. uncut. star trek. fantasin. NME. base one. ettnollett. rocky. vice (mestadels tyska nr). stick. osv. osv.

(och om det är någon som undrar så är svarta mattor en mycket dålig idé)







Kommentarer
Postat av: P.

Var glad över hur stört många tidningar som överlevt pga Dig. Kulturens vän är min vän. Jag vill gärna läsa Galago, Bang och Rocky. Mottager även annat intressant.

2010-02-17 @ 14:01:55
Postat av: e

det är också ett sätt att se på saken -,- jag paxar galago, bang och rocky åt dig. säg till någon dag då du inte åker tåg och kan ta dig till södermalmsgatan så bjuder jag på te och dammallergi.

2010-02-17 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0