hej c.g jung


min beslutsångest kommer förbi och hämtar mig strax före nio. hon är elegant och välklädd; ungefär som döden men utan slängkappa, och säger att jag behöver miljöombyte, frisk luft och kanske en drink, frankrike, tjocka katter som rullar över på rygg och självmordsbenägna tolvåringar trots att jag i själva verket borde avnjuta pensionärsstämningar med dig. när jag försöker förklara lyssnar hon inte på mig. ja, du vet hur hon är, på något vis är det som att hon har bestämt sig på förhand.. jag kan inte göra annat än att ta hennes hand och låta mig föras bort. jag hoppas du förlåter mig carl gustav. jag lämnar dig, men bara för en kväll. väntar du på mig? jag hoppas att du förstår att jag inte har så mycket till val. en till kväll med dig och jag ser dubbelt, men överge mig inte, snälla du. jag kommer tillbaka till dig. jag lovar. hör du det? jag kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0