-----------------




säger att jag behöver det, att det vore nyttigt, du borde göra det även om det tar emot, säger han, i rent hälsosyfte, du måste komma bort, komma undan, komma tillbaka, med nya perspektiv, han talar om lycka, säger att destruktivitet kan ta sig många uttryck, att det gills även om man varken penetrerar ådror med kanyl eller våldsidrottar, men ingen av oss vill inte förstå, allt är möjligt så länge man tror riktigt innerligt hävdar jag, enkla svar är för pussies inflikar den andre, kan hända men tror gör man i kyrkan och jag ser varken pelare eller pilastrar säger han och skrattar, men du ser å andra sidan aldrig någonting muttrar jag och låter min uppmärksamhet glida över till det framdukade saltkaret medan de andra fortsätter dispyten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0