En dräpande helg

Min helg har slukats av arbete och elände. Jag har sett en till hälften bortruttnad fot (och dessutom känt lukten av den) - hej kallbrand!, varit med i en trafikolycka, slagits ner av kritik, rest mig upp igen då jag insett att världen är större och lärt känna nya avigsidor hos den mänskliga naturen. Innan hela mardrömshelgen drog igång införskaffade jag den  l e g e n d a r i s k a  anteckningsboken från Moleskine, allt för att utmana min prestationsångest och hylla Europa.



En natt spenderades med "Roman Holiday" och en norsk variant av ztv. Allt för att hålla mig vaken. Dagarnas lediga timmar, som varit få, har ägnats åt "Palestine" av Joe Sacco.



Kommentarer
Postat av: SvintoSara

Är det du som fyllt alla de där anteckningsböckerna???

2009-03-26 @ 18:15:01
URL: http://svintosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0