Bevis


(Även om det har varit totalt dött på bloggen ett bra tag så har jag inte enbart ägnat mig åt navelskådning.)

Jag planerade att teckna Siouxsie i Munchs anda men jag gav mer eller mindre upp och lät det stanna vid kladdversionen.



Dessutom ville jag pimpa Kim Destiny Tate's presentationsfotografi, men det blev inte heller så värst lyckat. Men jag får ursäkta mig med att det var ett av de första försöken med de nya pennorna (som jag förvisso inte förstår mig på än). Jag blev till och med tvungen att lägga till ett skägg för att han inte skulle se allt för sär ut, för att inte tala om bakgrunden..



En liten Serge Gainsbourg med muterade läppar..


Kommentarer
Postat av: Moi

Vilken teknik har du gjort Siouxsie?



Gillar mittenbilden.



Skulle kunna komma och låna lite böcker om proträtt teckning - lite teknikträning hade ju kanske förgyllt lite =)

2009-02-13 @ 12:27:12
Postat av: Moi

Försvann min kommentar till något svarthål i Cyberrymden? Well, tycker att dina bilder är trevliga och skumma. Skulle behövas lite teknikträning rörande porträtt men egentligen inte för att prövningen ska hålla - mer för din egen skull.

2009-02-13 @ 12:33:33
Postat av: Kursslut

Ska vi ta och lägga ner prövningen snart? Eller känner du att du vill vara mer kreativ?

2009-02-13 @ 12:36:16
Postat av: Anonym

2009-02-13 @ 12:36:48
Postat av: Anonym

yo josefin! jag gjorde S.S med vattenfärger, blyerts och tusch. lånar gärna böcker av dig fram över, just nu dagdriver jag i bergen och har inte råd att åka tillbaka sverige (knappt att betala hyran heller). jag lägger gärna ner prövningen om jag har klarat ett mvg. måste lägga fokus på matten och överlevnad framöver. ha det fint!

2009-02-13 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0