nattland




jag önskar att någon kunde slå mig medvetslös med (observera) ett hårt slag mot bakhuvudet. det ska vara distinkt och välplacerat. så oblodigt som möjligt. om någon med slagträ/hammare/butelj/etc kan tänka sig en omväg eller helt enkelt råkar ha vägarna förbi södermalm - tveka inte! jag bjuder på frukost dagen efter..

om jag inte lyckas somna i natt heller kommer jag bli galen, begå dubbelmord, jiddra om demoner och ta till alkoholen. denna någon skulle inte bara rädda mig från mig själv utan även mina nära och kära, grannens hund, polisen och det åldriga paret tvärs över gatan från obehag och extra pappersarbete.

i väntan på slaget driver jag runt på internet för att tråka mig själv och har nu skrivit mitt första självutlämnande blogginlägg i presens. det blir bara värre och värre.

Kommentarer
Postat av: Nappe

Jag trodde seriöst det först stod " jag önskar att någon kunde läsa min blogg den är fan meningslös "

2009-12-31 @ 02:35:29
URL: http://randomfjortisblogg.se
Postat av: E

vi kan låtsas att det stod så. bloggar är meningslösa, precis som allt annat. kanske inte fullt så värdelöst som att posta bilder på nakna ex dock...

2009-12-31 @ 11:35:47
Postat av: Nappe

Snap! men riktiga vänner ställer faktiskt upp vad som än händer. Jag tycker din blogg inte är jättemeningslös. Dock är den lite väääl politisk korrekt! :D

2009-12-31 @ 12:38:39
Postat av: E

visst, men det finns både smakfullare och mer sympatiska sätt att gå tillväga än så. gah, när blev jag pk? saknar du nazistsympatier, 14åringar och svordomar så borde du starta en egen blogg, nappis -,-

2009-12-31 @ 14:41:03
Postat av: Napalmo

Jag har faktiskt försökt ett par gånger. Den blir alltid borttagen av moderatorer pga hmf.



Min blogg jag startade när jag var 13 blev upplagd på AFA's hemsida :D Hatbrev ftw.



Men till slut kom jag fram till att det är lättare att bara tracka andra bloggar än skriva en egen ;D



Gott nytt år :) <3

2009-12-31 @ 17:24:03
Postat av: E

skön inställning -,- gott nytt år <3

2010-01-01 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0