-----



Igår kände jag hur min personlighet kom krypandes tillbaka för några korta men förödande minuter. Jag kunde inte låta bli att låta ironin sippra ur mig och de syrliga kommentarerna kom reflexmässigt. Gömde det igen innan det blev försent. Vill inte ödelägga mina nya drag som innefattar den efterlängtade ödmjukheten men framför allt ett stort oavbrutet lugn. Allt för att överleva nya omständigheter och mig själv. Min nya utandningsluft har ganska lite med ironi att göra tyvärr, kanske jag växer upp på något sorgligt vis?

Kommentarer
Postat av: Knorren

Jag är tillbaka i "etern"

2009-05-01 @ 12:32:07
Postat av: Vladimir

Kul att du är tillbaka knorren, det är dock omöjligt för en utomstående att kommentera på din sida (om man inte vill skaffa ett googlekonto vill säga)

2009-05-03 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0